Форма входу

Пошук

Соціальні закладки

Теги

BBC

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Понеділок, 16.06.2025, 14:10
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
Аналітик
Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
Головна » 2013 » Листопад » 21 » Невиліковна залежність від TV-шопінгу
20:37
Невиліковна залежність від TV-шопінгу


Натискаю на кругленьку кнопку телевізора, на екрані з’являється кольорова картинка…Знову TV-шоп, цього разу пропонують придбати  диво-швабру для миття підлоги, усміхнена жінка легким помахом руки знищує увесь бруд, а все завдяки диво-швабрі переконує позакадровий голос. Мимоволі погляд падає на власний паркет у квартирі, ось плями від розлитої кави, трохи лівіше помітно, що цуцик повернувся із прогулянки, та й неважко знайти сліди від  черевиків коханого. На прибирання потрібно витратити близько трьох годин, але ж якщо придбаю швабру, впораюсь лише за якихось двадцять хвилин,та ще тільки сьогодні і тільки зараз першим п’ятьом покупцям гарантований подарунок – насадка для чищення килимів. «537-92…32. Телефонуйте!»- наполегливо  повторює той самий голос. Але здоровий глузд вчасно подає сигнал, усвідомлюєш, що це лише черговий капкан для довірливих глядачів. Я переконана, що у вас теж з’являлося подібне бажання стати володарем одного з таких  «магічних» приладів із телемаркету. Проте не всі вчасно приходять до тями від гіпнотичного впливу такої реклами, є й такі, що стають не тільки  жертвами, а й колекціонерами зовсім непотрібних ( а часом і шкідливих!) товарів…

«Все починалося із «Боді шейпер…»,-

 розповідає моя знайома Олена. Тридцятирічна жінка , яка має чудову родину і престижну роботу теж поповнила лави обдурених телемагазинами. Обіцянка швидко схуднути без виснажливих дієт і тяжких фізичних вправ виявилася занадто спокусливою, навіть ціна  (близько 1500 гривень) не стала перешкодою. Олена зателефонувала й замовила пояс, вже через два тижні пролунав дзвінок у двері, кур’єр привіз пакунок, вручив документи та інструкцію. Як виявилося пізніше, правила  використання були лише китайською мовою, а на гарантії не було ні печатки, ні адреси постачальника. Згодом жінка помітила, що обіцяних  результатів немає, але не засмутилася, бо думала, що варто трохи зачекати, проте й місяць чекань не допоміг… Ця покупка була першою, але не останньою.

Готувати їжу на пару – корисно

Така думка з’явилася у Олени після чергового перегляду  ролика  про новий винахід науки і техніки – пароварку. Повторився той самий процес замовлення й доставки. Першими, хто відмовився скуштувати «парові» котлетки, були діти, та й чоловік був не в захваті від нового способу приготування їжі. Блідо-рожеве м’ясо та вологі овочі не сподобались і господині цього побутового ноу-хау.  Прилад із не зовсім якісної пластмаси переїхав на полицю, згодом його сусідами стали міксер із того самого телемаркету, прилад для  фігурного нарізання та набір  супергострих ножів…Але на цьому шопінгова епопея не скінчилася.

Коли чоловік почав хвилюватися,а гаманець порожніти

Після купівлі тренажера, матраца, праски, декількох килимків  (і все це в ТОП-ШОП)  чоловік Олени вирішив поставити крапку у її стосунках із телемагазинами, але зробити це виявилося нелегко. Ніякі розмови та вмовляння, навіть нестримне опустошення гаманця, не могли зупинити жінку. Всі симптоми так званої шопоголії, але особливої – TV-шопоголії змусили звернутися за допомогою до психолога. Після декількох сеансів Олена зовсім не бажала щось замовляти у телемаркетах, проте позитивні зрушення були недовгостроковими…Єдиним, що навіки розірвало стосунки між жінкою та ТОП-ШОПом, стали проблеми зі здоров’ям, після використання придбаних пігулок для схуднення…

На замітку


Головний козир телемагазинів – ексклюзивність товару. Телемаркети вміють розповісти про звичайні речі так, щоб склалася ілюзія, ніби перед вами – винахід сучасної науки і торговельного мистецтва. А щоб не було часу задуматися чи порівняти пропонований товар із тим, що є в звичайних магазинах, потенційним покупцям радять телефонувати «прямо зараз» та обіцяють додатковий приз.

На думку експертів, основний принцип успіху телемагазинів тримається на трьох китах – ілюзія ексклюзивності, обіцянка призу та вміння підштовхнути клієнта до прийняття доленосного рішення. За статистикою, якщо покупець зателефонував, то в більшості випадків відмовитися від товару йому не дозволить совість.  

Переглядів: 244 | Додав: a008 | Теги: TV-шопінг | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2025